• faiscavoadora

Youth exchange na Geórgia - Hiking For YOU-th I Youth Exchange in Georgia

Atualizado: 11 de Fev de 2020

[PT]

De 10 a 21 de Agosto de 2019, 5 jovens (4 participantes e 1 teamer) residentes em Portugal participaram no intercâmbio de jovens Hiking for YOU-th na região de Kakheti na Geórgia. Este intercâmbio organizado em parceria com as associações Schoolclash e Youth For Peace, juntou jovens de 8 países (Portugal, Geórgia, Alemanha, Holanda, Lituânia, Ucrânia, Rússia, Arménia) durante 10 dias para acampar e explorar o desporto como ferramenta de inclusão social, contra os discursos de ódio.

Este projeto foi financiado pelo programa Erasmus+.

[ENG]

From 10 to 21 August 2019, 5 young people (4 participants and 1 teamer) residing in Portugal participated in the youth exchange Hiking For YOU-th in the Kakheti region in Georgia. This exchange organized together with the organisations Schoolclash and Youth For The World brought together young people from 8 countries (Portugal, Georgia, Germany, Holland, Lithuania, Ukraine, Russia, Armenia) for 10 days to camp and to explore sport as tool for social inclusion and against hate speech.

This project was funded by the Erasmus+ programme.